tisdag 16 augusti 2011

Uppdatering..

Ja vet...dålig uppdatering...jag kände för att inte göra någonting i lördags..och jag känner fortfarande för att göra just ingenting... allt är inte så bra just nu..mycket tankar och funderingar..så ni får stå ut med att de kanske inte blir sådär jätte mycket bloggande på ett tag..men ska försöka blogga ikapp lite idag..

LÖRDAG!

Ja i lördags gjorde jag som sagt ingenting...eller jo jag var upp tidigt och ut och promenera/jogga en timme på morgonen..sen lite senare på dagen så åkte jag och köpte lite mat och godis..sen åkte jag hem igen, åt mat, kröp ner under täcket med godiset och låg i soffan hela dagen och hela kvällen och kolla på film..dom flesta timmarna sov jag bort...tanken var väl att jag skulle iväg hela dagen och sen ut på kvällen..men som sagt..ingen lust för nått sånt..så jag sa ifrån de jag hade planerat och bad om att få vara helt själv..och de va riktigt skönt! Det behövdes...

Revbensspjäll, coleslaw(gud vad jag älskar coleslaw), potatissallad, sprite, och massa godis =P



Söndag!

Kände jag återigen för att inte göra någonting! Låg i soffan och sov fram till 14:30 typ..(ja efter att jag klivit upp 5-6 nångång, väntat på att smärtorna ska försvinna osv) Ställde klockan på 14:30 eftersom jag skulle börja jobba 15..så ja de var vad jag gjorde min söndag..sov och jobba..åt rester från dagen innan..direkt när jag kom hem så fortsatte jag sova typ..jag har sovit sjukt mycket denna helg ;)

Måndag!

Hämtade jag Muffen, tog en promenad/jogging tur på 1,5 timme, riktigt skönt va de! Fy fan va svettig jag blev =P Sen bakade jag kladdkaka, dammsög, tvättade, Albus kom hem igen <3 lagade mat, åt mat, åt kladdkaka, kolla tv, spelade tv-spel med Albus och sen sov typ :P Smärtan i nedre delan av ryggen har kommit tillbaka också..hade så satans ont på kvällen igår så jag var tvungen att ta mina smärtstillanden fast jag blivit strängt beordrad att helst inte ta dom, men va fan gör man om de gör så ont så man inte kan sova, hur jag än låg så smärta det ner i hela benet. Så ja jag tog en tablett och sen somnade jag och sov ända till 9 i morse..helt otroligt, inte ens magen strejkade inatt! Hallelujah typ! Men men nu ska jag alltså ringa om ny tid för ny operation/behandling.


Lagade tacogratäng!
Recept finns här: Tacogratäng


nam nam




Tisdag!

Ja det är ju idag de! Dagen startades som sagt med att jag kunde sova ända till 9!! Eller ja Albus va ju in och pratade några gånger och sådär..men endå :)

Sen drack jag en sån här till frukost:
Den är sjukt god! Jag älskar dom! Säkert inte ett dugg nyttig =P

Sen idag så har jag ringt runt till 3 olika läkare..så jag väntar på att dom ska ringa upp..gällande mig, mig och sen Albus. Badat Albus, och klockan 14 idag så ska jag och Albus ta våra twinrixsprutor! Sen hoppas jag att ryggen är så pass bra så jag kommer ut på långpromenad/jogging idag också =) de vore ju riktigt skönt.

Jaaa..så ser det ut :P Intressant va? Bra ;) annars skulle ni inte fortsätta läsa ;)

Så får vi se när jag får ork att blogga nästa gång!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar