fredag 12 augusti 2011

Jävla röv..

...rent ut sagt.. man ska leva varje dag som om de vore den sista har jag många gånger både sagt och tänkt....varför gör man inte de då? Jag har många gånger sagt de till folk omkring mig att de är bättre att leva på känsla, göra det man vill när man vill, och inte efter några principer eller för att man är rädd för vad andra ska säga och tycka....skitsamma liksom? Visserligen har jag levt lite efter att göra vad man känner för och inte vad som är "rätt". Tex så bestämde jag och Albus far att vi skulle skaffa barn 2veckor efter att vi träffats!!(kul fick ni, dom flesta iaf, veta något nytt) 2 veckor efter att vi träffats första gången alltså, hur galet är inte de? 2 veckor senare var jag gravid, i vecka 8 fick jag veta att jag var gravid..snacka om att vara impulsiva och göra efter hur vi kände, och vet ni vad? Jag ångar det inte en sekund! Nu slutade ju den här historien i missfall i vecka 12 och det tog oss nästan ett år innan Albus <3 flyttade in i magen. Men allt det där va det bästa jag gjort i hela mitt liv!! Ett till exempel är när jag och mitt senaste ex blev ihop, herre jesus vad grannar och svärmor och annan släkt brydde sig, de va de största problemet i deras liv! Vi va dödskära, varför kan folk bara inte acceptera det? Så jävla avundsjuka eller vad? Sen vet ju jag hur jävla bra liv hans grannar, och familj hade, och jag vet om alla deras problem..varför inte ta tag i sina egna liv först? Där kan man snacka om kaos..jaja nu slipper dom mig så nu är det väl frid och fröjd...NOT! Såna olyckliga människor fortsätter att hitta fel på annat istället..som att fly sin egen vardag av att bry sig om andras liv..Jag och P var lyckliga, vi var kära..synd att dom inte kunde acceptera de..  Så varför lever man inte mer efter hur man känner? Måste man vara så jävla duktig och planera allting? Vara ihop i en viss tid för att "få" skaffa barn? Flytta ihop? Gifta sig? Och tusen andra saker man gör i sitt liv? Jag vet så många par som vart ihop i 10 år innan dom skffat barn och gift sig, sen har allt gått åt skogen inom bara nått år ändå, så de finns aldrig några garantier! Nej gott folk, lev varje dag som om det vore den sista, skit i vad andra tycker och gör som just NI känner! Erat liv, era val! Oftare ångrar man sånt man inte gjort och inte sånt man faktiskt gjorde!

Fan va vis jag är idag..eller nått..

Nu ska jag åka och hämta hundarna och ta en långpromenad..hur lång beror på hur bra det går att gå med 2 hundar och en barnvagn ;) Men men de löser sig nog..


favotir i repris..som sagt, vad som helst kan hända när som helst..vad väntar man på..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar