söndag 7 augusti 2011

7 augusti!

Godmorgon! Här har ni mig igen? Saknat mig? Beslutsångest? Japp som alltid ;) haha, seriöst jag kan inte bestämma mig hur jag vill ha det med den här bloggen...har jag den aktiverad så känns det som om en stor del av vardagen styrs av den här bloggen, allt man gör tänker man att man måste ta kort på osv..man tänker på att de va ett tag sen man skrev och MÅSTE skriva nått snart..fast jag behöver ju inte det? Knäppt...samtidigt saknar jag att få skriva av mig och att ha min blogg..nåja..vi kör igen..så får vi se hur länge jag orkar denna gång ;)

Idag regnar det..ganska så skönt tycker jag faktiskt.. hela veckan har ju vart jätte fin och vi har vart iväg och badat nästan alla dagar, vi har även hunnit med lek&buslandet, Albus har åkt till parken zoo med sin mormor och morfar, samtidigt som jag och M åkte till stockholm och härjade runt på gröna lund! Äntligen en kille som är lika tokig som jag i karuseller ;)

Idag ska vi baka bullar och jag ska städa lite, det är liksom baka bullar städa väder idag ;) Om de slutar regna blir det nog en sväng till skogen och leta lite svamp, jag är så plocka kantareller sugen!

Hur går det med träningen då? Inte bra alls haha, i morgon har det gått en vecka sen jag joggade..suck va dålig jag är! Tur jag kommer hinna träna upp mig lite v33-34 då jag förhoppningsvis kommer ha lite tid till träningen, tjejmilen närmar sig ju! =D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar