torsdag 11 augusti 2011

Träna

Idag var första dagen jag tränande på 10 dagar!! Helt sjukt va dålig jag har vart! Och jag fattar inte varför jag inte tränat?? Dåligt av mig..eller jag fattar väl eftersom de inte är så lätt att få barnvakt och Albus inte vill åka vagn så ofta längre (konstigt?? ;) ) Men fan va skönt de är när man har tränat! Och vad bra man mår i själen efteråt, känns som hela livet leker =P Nyttigt de där ju, inte bara för kroppen utan även för huvudet! Japp nu är de skärpning igen, i morgon kör vi ett nytt träningspass! Ni är väl på? ;)
Funderar på att börja gå på nån slags träning nu i höst, när regnet kommer och man inte har lust att ge sig ut i kylan lika ofta..men vad? Börja rida igen? Bodypump? Zumba? Kickboxning? Någon som har nå bra förslag? Någon som vill hänga på? Så ska man bara lyckas få ihop det med träningstider, barnvakt, jobb osv...men men de löser sig kanske ;)

Tjejmilen snart ju! Bäst att inte halka efter för mycket med träningen :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar