söndag 3 juli 2011

Skönt!

Blev 1,5h promenad med Muffen idag, jätte skönt väder och skönt i kroppen..jag vet att de är ett jävla tjat om hur skönt de är att jogga och gå promenader hela tiden..men har man levt med smärta i 6 år så är det som en dröm varje gång jag kan jogga/promenera utan att de gör ont, varje gång känns det som om de inte är sant..det är en underbar känsla och jag njuter till 100% varje gång, för jag vet aldrig när smärtar är tillbaka igen. Spelade även kinect adventures när jag kom hem, de är riktigt jobbigt! Spelade det 1h i fredagskväll också efter jobbet, hinderbanan, och har fan fått träningsvärk :) jag älskar träningvärk! ;) Bra spel det där! Perfekt när Albus somnat på kvällen och man vill träna lite men inte kan ge sig ut =)

Jahapp..snart dags att gå till jobbet då.. semester? nej de är många veckor kvar..suck..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar