fredag 15 juli 2011

Onsdagens lilla tripp..

Vi drog iväg till södertälje och gick på tom tits! Jag har inte vart där på ca 20 år :P Shit va gammal man är ;)

Vi hade de helt okej och Albus tyckte de va väldigt skoj och spännande att prova alla experiment, men roligast va ändå rutschkanan såklart ;) fort som fan gick de =D Albus fick åka 3 ggr, mer orkade vi inte, eftersom den startade på våning 4a och man åkte ända ner till våning 1, så de va en hel del trappor att springa i ;)

Albus försvann in i nån gång, jag trodde typ de va stopp om man gick in en liten bit, men de va tydligen värsta gångarna där under så kunde man komma upp på flera olika ställen, så jag visste inte riktigt vart han skulle komma upp..lite nervös hann jag bli haha, men han kom tillslut upp på samma ställe ;)
Sen hitta han en påkörd groda(har inget med tom tits att göra haha)






bra bild nu när jag inte vill lägga in tydliga ansiktsbilder längre ;)










Har jag sagt att jag har världens bästa och roligaste pappa? Jag skrattar aldrig så mycket som jag gör åt/med honom. Här har vi stannat på mcdonalds på g hem. Det va inte längesen vi va på willys i katrineholm och jag skrattade så mycket så jag var tvungen att sätta mig på golvet och skratta för att inte kissa ner mig av skratt typ, kan inte förklarar här varför för de blir inte lika roligt, de måste upplevas. Och ja, jag satt/låg verkligen på golvet inne på willys, han får mig att skratta så mina ben inte bär ;)



Och som vanligt, så kommer jag lägga in fler bilder på bilddagboken!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar