torsdag 14 juli 2011

Jobbig natt

Fy vilken hemsk natt jag haft :( inte pga jobbet utan pga min rygg och mage :( Vaknade redan 01:30 och hade så jävla ont så de va bara att kliva upp :( Sitta uppe nån timme som vanligt och försöka sova igen..men de gick fan inte..lyckades väl somna om nån timme mellan 4-5.. kommer vara död ikväll! Får se om jag kan sova nått på dagen :( 6 arbets"dagar" kvar :)
Hur som helst, har redan vart i e-tuna och handlat! Och nu tänkte jag prova mina inlines..men försöker komma på nått ställe där de är asfalt och inga bilar, inga backar osv..men vart fan då? Humm..

Skulle fan behöva städa här hemma, men jag orkar inte! Jag är för trött, jag har ingen motivation osv dessutom ska de regna i morgon, perfekt städväder alltså! Tänker även hoppa träningen idag, min kropp och mina fötter börjar säga ifrån Opps har nog blivit lite mycke :P Men en någorlunda långpromenad med hunden blir de ikväll iaf.. annars tror jag fan bara att jag ska prova mina inlines, försöka sova och ha lite Harry potter maraton..måste se om fyran igen de va ett tag sen, och sen se femman och sexan..har filmerna står här hemma men dom är oöppnade :P Finns ju aldrig tid och ork att se dom, jag har inte riktigt fått ro till de..om jag hinner se igenom dom så kanske jag hinner se dom två sista filmerna som går på bion nu! :P

Ska väl hämta min plutt vid 15 också så han slipper vara så länge på dagis, så får hans far komma och hämta honom hos mig sen när han slutar eftersom jag ska jobba natt igen..

ja jag kommer uppdatera om gårdagen lite senare..har fortfarande inte slängt in bilderna på datorn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar