lördag 26 november 2011

Jag tror..

..och hoppas att de faktiskt funka den här gången =D bedövningen alltså! Lite tidigt att säga då kortisonet fortfarande trycker på, men jag kinecta lite igår kväll och inge ont än så länge iaf! Plus att jag storhandla igår och bar in alla svintunga kassar själv, och nej inte ont =D *lycklig*...tack tack tack Carl-Johan för att du tror och lyssnar på mig och tack alla andra på smärtmottagningen, ni är så jävla underbara, omtänksamma, aldrig vart med om bättre vårdpersonal, men känner sig väldigt omhändertagen där inne, alla pysslar om än, lägger på extra täcke, håller handen, fixar mackor, alltid trevliga och glada, man känner sig aldrig jobbig eller ivägen som man tyvärr alltid annars gör när man söker vård..läkare som suckar och inte ens orkar lyssna när man ska berätta om sina problem...

Jahapp..idag lämnar jag hålan ett tag =D skönt och komma iväg lite :)

Albus mår bra igen och jag verkar ha klarat mig =) Ni som pratar med mig vet vad jag pratar om :)

En till sak! Kristoffer Appelquist! Underbara människa! Han sitter med i fredagspanelen i programet Adam live. Alltså hur lyckas man vara så underbart rolig varje gång hahaha jag ligger i sängen och asgarvar varje gång så Albus kommer springandes och undrar vad det är som är så roligt =D Tyvärr så är de uppehåll några veckor nu, men gå in på tv3play och kolla in alla fredagsavsnitt..

Sen har jag ju två andra favoriter som får mig att garva högt, Kjell Eriksson och Anders Timell ;)

Jaja nu ett bad sen är det dags att dra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar