torsdag 24 november 2011

Dags igen..

Japp idag var det dags igen..sist jag fick bedövning så hjälpte den inte..så jag fick komma in igen på ett nytt försök, och denna gången lova min läkare mig att det skulle hjälpa..och jag litar på Carl-Johan, världens bästa och trevligaste läkare för övrigt ;) jag vet att jag sagt det förr men de tåls att höras igen! Hur som helst så fick jag mer bedövning och mer kortison den här gången än sist, så nu jävlar håller jag tummarna, jag blir knäpp om jag inte får träna snart! JAG VILL JOGGA! jaja nu kommer de säkert komma 35 meter snö inatt bara för att jag säger så ;) Men men huvudsaken är ju ändå att jag kommer kunna röra mig utan att behöva vara rädd för att få ont för minsta lilla jag gör..tänk att jag kommer kunna dra Albus på hans snowracer i vinter utan att behöva vara rädd för smärtan...helt otroligt, som jag längtar! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar