fredag 21 januari 2011

Stora snoppar = Pojke?

Va fan ska hon babbla om nu då? Jo men såhär är det, killar med stora snoppar för söner, killar med små snoppar får döttrar, även killar och tjejer som är tjocka får döttrar. Och killar med mellan snopp och smal/mellan tjej får blandat. Tror ni mig inte? Tänk efter vad ni själv har, familj, släkt och vänner har? De stämmer ganska så bra va? Om ett smalt par har döttrar då? Ja men då har killen liten snopp helt enkelt. De stämmer nästan jämt kan jag säga, självklart inte alltid men väldigt ofta. Hur kommer de sig då? Jo forskare har ju som vi flesta vet kommit fram till att pojkspermier är snabbare än tjejspermier men tjejspermier är uthålligare, så kommer killen långt in i slidan så hinner ju pojkspermierna fram till ägget först, men kommer killen längre ut i slidan, alltså att han har litet snopp eller kanske att tjejen är tjock så han inte kommer så djupt in, och då hinner pojkspermierna att dö men tjejspermierna som lever längre, överlever och kommer fram till ägget, ja då blir de helt enkelt en flicka. Inte så konstigt jag typ alltid gissar rätt när folk väntar barn ;) Sen kan man ju också ha sex några dagar innan ägglossning om man nu har koll på den så hinner pojkspermierna dö och tjejspermierna överlever...

Och jag kan lova att när jag ser en pappa och han kommer med 2-3 döttrar så tänker jag ALLTID jaha, han har liten snopp ;)
Och ja jag förstod till 99% att jag skulle få en kille ;)

14 kommentarer:

  1. Hur fungerar det om dom får fler barn i olika kön?

    SvaraRadera
  2. om du läser en gång till så ser du att jag har skrivit om de :P

    SvaraRadera
  3. en familj med samma mor o far som får olika kön på barnen hur menar du då ????

    SvaraRadera
  4. Men jag har ju skrivit de :P "Och killar med mellan snopp och smal/mellan tjej får blandat."

    SvaraRadera
  5. och om en stor snopp sprutar inte så långt in, räknas tjejen som fet då och det blir flickor?? eehh...jag förstår inte varför man inte skulle kunna komma långt in i slidan med spermier bara för att man är överviktig?

    SvaraRadera
  6. Tror du inte någon professor eller dylikt skulle gått ut med det om det nu skulle vara så?

    SvaraRadera
  7. Nej tjejen blir väl inte fet bara för att killen med flit inte sprutar så långt in? De vore väldigt konstigt. Men ja jag tror de är större chans att få tjej om killen lägger satsen längre ut. Och varför men inte kommer in lika djupt i slidan om man är övervikig är väl för att fettet tar emot? Vare sig man är kille eller tjej? Och som sagt, man behöver inte ta det så allvarligt, det här är min egna teori och vad jag TROR inte vet ;)

    SvaraRadera
  8. Anonym igen: Jo de är väl just de dom har? Y spermier är skörare men snabbare, X spermier är tåligare men långsammare?

    SvaraRadera
  9. fettet tar emot...haha du är rolig du, då lär man väl vara extremt fet för att fettet ska ta emot? Dessutom beror det ju på vilken ställning man har, ägglossning, spermiernas kvalite mm mm. alltså det där med X o Y är säkert vetenskapligt, men det andra du skriver känns ju bara som trams. Självklart får du skriva o ha teorier i din egna blogg, men har du frågat din sons pappa om det är ok att gå ut med hans penis storlek?

    SvaraRadera
  10. Ja de är ju sant, man kommer inte lika långt in om man är kraftigare, är ju inget konstigt eller elakt med det?, ....herre gud vad du blir upprörd. Mycket att bry sig om?(väldigt känsligt område för dig tydligen..undra varför.. ;)) Självklart fattar jag att de har med ägglossning(vilket jag även skrivit) spermiernas kvalité osv. Och ja du får gärna ta det som trams(vilket säkert dom flesta andra gjorde eftersom ingen annan brytt sig ;) ), trodde INGEN skulle ta detta seriöst haha, men men kul med lite diskutioner.. =D Tråkigt att du ska vara anonym bara ;) Min sons kära far bryr sig antagligen inte eftersom jag vet att han läser min blogg varje dag, eftersom han kommenterar den vis sms då och då, han VET att han får säga till om de inte är nått han vill ska stå, de har jag sagt många gånger. Dessutom vore de ju värre om jag skrev tvärt om, att jag visste att jag skulle få en tjej ;) Så snälla, lugna nu ner dig, som jag skrivit flera gånger, INGEN behöver ta detta seriöst(ingen annan gjorde det heller) ;) Puss på dig

    SvaraRadera
  11. jag skulle gärna skriva ut vem jag är till dig ,men när jag klickar är Anonym eller webbadress dom ändå alternativen och jag har ingen webbadress. Är det inte kul att få lite fler läsare med ett provocerande inlägg? Skulle jag tycka...:) Men jag kan fortfarande inte hålla med om att man inte kommer lika ¨ångt in för att man är kraftig, vilket fett är det som tar emot lixom? Har du vart överviktig och har erfarenhet av det så får jag väl hålla med då, men så länge kan jag bara skratta åt påståendet. Sen vill jag bara göra klart att jag är en anonym som skrivit tre kommentarer. 23/1 21.01 24/1 16.58 och den nu då förstås :)

    SvaraRadera
  12. VÄLDIGT konstigt att alla andra kan skriva sina namn?? haha ;D Självklart är de kul med fler läsare, som dessutom känner sig provocerande..är ju lite grejen för många med blogg..vilket jag även skrivit i ett annat inlägg. Ja vilket fett? Det man har på kroppen kanske? Man blir väl större i princip överallt..alltså även lår, häck osv. Och ja jag har självklart vart överviktig, typ hela mitt liv, dessutom har jag 5 döttrar pga av det, bra va?? Och JAAA du får gärna skratta åt påståendet, som säkert 90% av ALLA andra gjorde när dom läste?

    SvaraRadera
  13. Hahaha vilken diskution. hmm Undrar vart ja hamnar där fasen ja e ju inte fet har inte liten snopp men inte fan har ja barn heller, Kanske har en massa alkoliserade eller rullstolsbundna spermier hahahah
    Riktigt kul teori Caroline
    Massa kramar till dig o den bästaste Albus

    SvaraRadera
  14. Gabriel: Haha ja visst är de kul, att folk seriöst tog åt sig ;) Istället för som alla andra tänka, haha vilken teori..och sen går vidare :) Kram!

    SvaraRadera